4 жовтня у Київі відбувся другий з серії тренінгів для керівників Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів), які покликані надати більше розуміння щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.
07 вересня експерти Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" навчили представники Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) Тернопільської області знанням щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.
22 серпня відбувся тренінг для керівників Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів) Київської області, які отримали знання щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.
Збірка правил, вимог та рекомендацій щодо якісного обслуговування відвідувачів ЦНАП, розроблена Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг та за підтримки Програми USAID ЛЕВ з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.
Під час першого міжнародного інвестиційного форуму «Тернопільщина Invest-2016» наш експерт Данило Молчанов розповів представникам об'єднаних територіальних громад (ОТГ)про можливості щодо створення центрів надання адмінпослуг (ЦНАП).